فروش خودروهای الکتریکی ساخت چین توسط تسلا در ماه می نسبت به آوریل 2.4 درصد افزایش یافته است.
به گزارش ای بی اس نیوز، دادههای انجمن خودروهای مسافری چین نشان میدهد که خودروساز آمریکایی تسلا 77695 خودروی الکتریکی ساخت چین را در ماه می تحویل داده است که جهش 2.4 درصدی را نسبت به آوریل نشان میدهد. فروش در ماه مه به صورت سالانه 142 درصد در مقایسه با 32165 دستگاه خودرو در ماه مشابه سال 2022 افزایش یافته است. انجمن خودروهای مسافری چین آمار دقیق تری را در پایان ماه ارائه خواهد کرد.
انجمن خودروسازی چین اعلام کرد، BYD، رقیب چینی سری خودروهای الکتریکی Dynasty and Ocean و خودروهای هیبریدی بنزینی-الکتریکی، فروش 239920 خودرو را در ماه می به ثبت رساند که 14 درصد نسبت به آوریل افزایش یافته است. انتظار می رود انجمن خودروهای مسافری چین در اواخر این ماه آمار دقیق تری از فروش خودرو را برای ماه می منتشر کند.
اولین سفر ماسک در سه سال گذشته از زمان بازگشایی مرزهای پکن در حالی انجام می شود که تسلا با رقابت شدید خودروسازان چینی خودروهای برقی و عدم اطمینان در مورد گسترش کارخانه شانگهای، بزرگترین مرکز تولید خود، مواجه است.
بر اساس گزارش رویترز، تسلا پس از جنگ قیمتی که توسط بسیاری از برندهای دیگر دنبال شد، قیمت ها را در کشورهایی از جمله چین از ماه می افزایش داده است.
انتهای پیام
فروش خودروهای الکتریکی ساخت چین توسط تسلا در ماه می نسبت به آوریل 2.4 درصد افزایش یافته است.
به گزارش ای بی اس نیوز، دادههای انجمن خودروهای مسافری چین نشان میدهد که خودروساز آمریکایی تسلا 77695 خودروی الکتریکی ساخت چین را در ماه می تحویل داده است که جهش 2.4 درصدی را نسبت به آوریل نشان میدهد. فروش در ماه مه به صورت سالانه 142 درصد در مقایسه با 32165 دستگاه خودرو در ماه مشابه سال 2022 افزایش یافته است. انجمن خودروهای مسافری چین آمار دقیق تری را در پایان ماه ارائه خواهد کرد.
انجمن خودروسازی چین اعلام کرد، BYD، رقیب چینی سری خودروهای الکتریکی Dynasty and Ocean و خودروهای هیبریدی بنزینی-الکتریکی، فروش 239920 خودرو را در ماه می به ثبت رساند که 14 درصد نسبت به آوریل افزایش یافته است. انتظار می رود انجمن خودروهای مسافری چین در اواخر این ماه آمار دقیق تری از فروش خودرو را برای ماه می منتشر کند.
اولین سفر ماسک در سه سال گذشته از زمان بازگشایی مرزهای پکن در حالی انجام می شود که تسلا با رقابت شدید خودروسازان چینی خودروهای برقی و عدم اطمینان در مورد گسترش کارخانه شانگهای، بزرگترین مرکز تولید خود، مواجه است.
بر اساس گزارش رویترز، تسلا پس از جنگ قیمتی که توسط بسیاری از برندهای دیگر دنبال شد، قیمت ها را در کشورهایی از جمله چین از ماه می افزایش داده است.
انتهای پیام