معاون صنایع عمومی وزارت حراست گفت: علاوه بر بحث تولید داخل، یکی از موضوعاتی که در صنعت نوشت افزار با آن سروکار داریم، تولید محصولات با محتوای بومی و ایرانی است.
آقای محمد مهدی برادران در گفتگوی اختصاصی با تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما وی با بیان این مطلب افزود: فرآیند تولید محتوا در محصولات نرمافزاری فرآیندی است که باید همزمان در انیمیشنها و محصولات تصویری یا سینمایی مرتبط با نمادها یا نشانهها به کار گرفته شود که تولیدکنندگان این نوع محصولات میتوانند آنها را سفارشی کرده و مناسب ارائه دهند. محصولاتی که توجه دانش را به خود جلب می کنند. دانش آموزان قرار خواهند گرفت.
وی افزود: یکی از دلایلی که تولیدات داخلی ما افزایش پیدا نکرد این بود که وقتی مردم سریال های غیر ایرانی را حتی از صداوسیما پخش می کردند، نماد آنها در کتاب های درسی مدارس، دفتر مشق و لوازم التحریر استفاده می شد. این نشان دهنده تمرکز بر محصولات غیر ایرانی است.
به گفته برادران، تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی هم اکنون با کانون پرورش فکری تفاهم و اتحاد راهبردی دارند تا محصولات مورد استفاده دانش آموزان با شخصیت پردازی و ارائه به تولیدکنندگان به بازار عرضه شود.
معاون صنایع کل وزارت حراست تصریح کرد: در دو سال گذشته گروه تولیدکنندگان صنعتی و گروه کانون پرورش فکری برای استفاده از نشان پسر دلفین و سال گذشته از نشان بچا به توافق رسیده اند. زرنگ هم پیشنهاد شد.
وی گفت: امسال نشانی که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفت و با کانون پرورش فکری موافقت شد، نشان ریحانه یا همان دختر ژاکت صورتی است که در حادثه تروریستی آرامگاه به شهادت رسید. شهید سلیمانی
برادران ادامه داد: امسال نماد دختر با ژاکت صورتی در انواع لوازم التحریر مانند میز تحریر، دفتر مشق، مداد رنگی، مدادهای متفرقه و سایر محصولات استفاده می شود که مورد پسند دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه دخترانمان قرار گرفته است. . .
معاون صنایع عمومی وزارت حراست گفت: علاوه بر بحث تولید داخل، یکی از موضوعاتی که در صنعت نوشت افزار با آن سروکار داریم، تولید محصولات با محتوای بومی و ایرانی است.
آقای محمد مهدی برادران در گفتگوی اختصاصی با تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما وی با بیان این مطلب افزود: فرآیند تولید محتوا در محصولات نرمافزاری فرآیندی است که باید همزمان در انیمیشنها و محصولات تصویری یا سینمایی مرتبط با نمادها یا نشانهها به کار گرفته شود که تولیدکنندگان این نوع محصولات میتوانند آنها را سفارشی کرده و مناسب ارائه دهند. محصولاتی که توجه دانش را به خود جلب می کنند. دانش آموزان قرار خواهند گرفت.
وی افزود: یکی از دلایلی که تولیدات داخلی ما افزایش پیدا نکرد این بود که وقتی مردم سریال های غیر ایرانی را حتی از صداوسیما پخش می کردند، نماد آنها در کتاب های درسی مدارس، دفتر مشق و لوازم التحریر استفاده می شد. این نشان دهنده تمرکز بر محصولات غیر ایرانی است.
به گفته برادران، تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی هم اکنون با کانون پرورش فکری تفاهم و اتحاد راهبردی دارند تا محصولات مورد استفاده دانش آموزان با شخصیت پردازی و ارائه به تولیدکنندگان به بازار عرضه شود.
معاون صنایع کل وزارت حراست تصریح کرد: در دو سال گذشته گروه تولیدکنندگان صنعتی و گروه کانون پرورش فکری برای استفاده از نشان پسر دلفین و سال گذشته از نشان بچا به توافق رسیده اند. زرنگ هم پیشنهاد شد.
وی گفت: امسال نشانی که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفت و با کانون پرورش فکری موافقت شد، نشان ریحانه یا همان دختر ژاکت صورتی است که در حادثه تروریستی آرامگاه به شهادت رسید. شهید سلیمانی
برادران ادامه داد: امسال نماد دختر با ژاکت صورتی در انواع لوازم التحریر مانند میز تحریر، دفتر مشق، مداد رنگی، مدادهای متفرقه و سایر محصولات استفاده می شود که مورد پسند دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه دخترانمان قرار گرفته است. . .