به گزارش ایلنا، محمدعلی الفت پور درباره اجرای طرح کد QR در شهرداری تهران اظهار کرد: مشارکت مردم در تصمیم گیری و مدیریت کسب و کار به عنوان عاملی که بالاترین درجه مقبولیت را برای سازمان ها ارائه می کند، یکی از مهم ترین آن ها است. ارزش هایی که در حکمرانی خوب و شایسته در نظر گرفته می شود.
وی اجرای طرح کد QR را ابزاری مناسب برای سهولت دسترسی شهروندان به بیان نظرات خود به مدیریت شهری دانست و گفت: افزایش پیچیدگی و چندبعدی مشکلات، سازمان ها را به مشارکت عمومی و بهره مندی از آن ها سوق داده است. نظرات آنها و نوآوری را بیش از گذشته افزایش دهد.
رئیس مرکز تحول و نوسازی اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای 18 هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران که به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند کدهای QR تعیین شده است، گفت: پیگیری عملکرد نیروی انسانی با استفاده از کدهای QR به سازمان ها کمک می کند تا آنها می تواند بخش ها، منابع انسانی و غیره را نظارت کند. بسیار سریع تر، دقیق تر و با هزینه کمتر نسبت به گذشته و بستری را برای انجام مسئولیت های اجتماعی خود فراهم کنند. بدین ترتیب مدیران می توانند به صورت آنی و بدون واسطه بازخورد دریافت کرده و برای آنها برنامه ریزی کنند.