ویدیوی رونمایی از کنسول جدید نینتندو سوییچ ۲ با استقبال فوقالعادهای در فضای مجازی روبهرو شده است. این ویدیو در کمتر از ۴۸ ساعت بیش از ۱۷ میلیون بازدید در کانال یوتیوب نینتندو آمریکا به دست آورده که از آمار مشابه رونمایی پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰ پیشی گرفته است.
به نقل از VGC، در مقایسه، ویدیوی معرفی رسمی پلی استیشن 5 در ژوئن ۲۰۲۰، طی دو روز اول حدود ۱۳.۳ میلیون بازدید داشت. جالب است بدانید که ویدیوی تیزر اولین کنسول نینتندو سوییچ نیز در همان بازه زمانی دو روزه به ۱۹.۵ میلیون بازدید رسیده بود؛ هرچند بعدا از یوتیوب حذف شد.
آمار شبکههای اجتماعی حتی چشمگیرتر است: ویدیوی سوییچ ۲ در حساب توییتری نینتندو آمریکا بیش از ۴۰ میلیون و در حساب ژاپنی این شرکت بیش از ۵۱ میلیون بار دیده شده است. همچنین این ویدیو در روز شنبه به پربازدیدترین محتوای یوتیوب تبدیل شد و نزدیک به یک میلیون لایک دریافت کرده است.
طبق گزارش بلومبرگ و به نقل از رابین ژو، تحلیلگر این حوزه، نینتندو برنامهریزی کرده است تا در زمان عرضه، ۲۰ میلیون دستگاه سوییچ ۲ را به فروش برساند. این شرکت در ویدیوی رونمایی که روز پنجشنبه منتشر شد، تأیید کرد که کنسول جدید امسال عرضه خواهد شد و رونمایی کامل آن برای دوم آوریل برنامهریزی شده است.
همانطور که پیشبینی میشد، سوییچ ۲ طراحی مشابهی با نسخه اصلی دارد، با این تفاوت که دستههای جداشونده آن این بار مغناطیسی هستند و صفحه نمایش بزرگتری دارد. همچنین نینتندو در این تریلر، یک بازی را هم به نمایش گذاشت که به نظر میرسد نسخه جدید Mario Kart است.
دکتر سرکان توتو، مدیرعامل شرکت مشاوره صنعت بازی ژاپن کانتان گیمز نیز در گفتگو با VGC اظهار داشت که سهامداران از تأیید شایعات قبلی درباره سوییچ ۲ و رویکرد محتاطانه نینتندو در طراحی کنسول جدید خشنود هستند.
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/403041-17-million-views-switch-2-reveal/
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز