تسلا موفق شد – ایسنا
داده های CMBI نشان داد که میانگین فروش روزانه تسلا در چین برای دوره 9 تا 15 ژانویه 76 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2022 افزایش یافته و به 12654 دستگاه رسیده است، در مقایسه با کاهش 14.5 درصدی در کل خرده فروشی. همانند سال گذشته، اگرچه فروش خودروهای برقی و هیبریدی در کشور 36.5 درصد افزایش یافته است.
انتهای پیام
بر اساس گزارش رویترز، پس از کاهش قیمت در چین و سایر بازارهای آسیایی، تسلا کاهش قیمت را در ایالات متحده و اروپا دنبال کرد. داده ها نشان می دهد که فروش بزرگترین رقیب تسلا در چین (BYD) در طول هفته بیش از دو برابر شده و به 40435 دستگاه خودرو، از جمله خودروهای الکتریکی و هیبریدی رسیده است.
تسلا قیمت خودروهای مدل 3 و مدل Y خود را از 6 ژانویه 6 درصد به 13.5 درصد در چین کاهش داد، زیرا به گفته تحلیلگران نشانه هایی از کاهش تقاضا و تشدید رقابت در بزرگترین بازار خودروی جهان است.
دادههای گردآوریشده توسط بانک بینالمللی بازرگانان چین (CMBI) نشان میدهد که خردهفروشی تسلا در چین در ماه ژانویه پس از کاهش قیمت مدلهای پرفروش خود در اوایل ماه، افزایش یافته است.
خرده فروشی تسلا در چین پس از کاهش قیمت افزایش یافت.