مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید انبوه ری در آبان ماه انجام می شود و این خودرو از آذرماه امسال تحویل مشتریان می شود.
به گزارش خبرگزاری اکوپرس؛ علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: بنزین ررا در آبان ماه به تولید انبوه می رسد و با آغاز تحویل در آذرماه، تعهدات انجام شده تا پایان سال به دست مشتریان می رسد.
وی با تاکید بر اینکه طراحی و تولید کراس اوور رایرا انقلابی در صنعت خوردو محسوب می شود، افزود: قطعا ایران خودرو با تولید این محصول باکیفیت و مدرن توانایی رقابت با خارجی ها را دارد. خودرو و جایگاه بسیار خوبی را در بازار این نوع خودروها به خود اختصاص داده است.»
عظیمی با اشاره به راهبرد و رویکردهای وزارت دفاع برای کاهش مصرف سوخت، گفت: در حال حاضر اولویت ایران خودرو طراحی و عرضه تارا هیبریدی است، زیرا این نوع خودروها نیاز به ایجاد زیرساخت ندارند و در حال حاضر اولویت ایران خودرو طراحی و عرضه خودروهای هیبریدی است. ایران خودرو در حال تکمیل طراحی و نمونه سازی تارا هیبریدی است و تا ابتدای زمستان امسال نمونه های اولیه این محصول برای تست سازگاری با شرایط اقلیمی ایران در جاده های کشور قرار می گیرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو افزود: پس از برنامه ریزی، مراحل صنعتی سازی تارا هیبریدی از ابتدای سال آینده آغاز و پس از مراحل تجاری سازی، در پاییز سال آینده وارد بازار می شود که مصرف سوخت را کاهش می دهد. 35 تا 40 درصد بدون نیاز به زیرساخت.
عظیمی از توسعه و نصب اولین موتور بنزینی توربوشارژ داخلی بر روی محصول سورن خبر داد و گفت: این محصول حتی در خودروی دانا نیز قابل استفاده است که هنوز نسخه بنزینی آن ارائه نشده است.
وی همچنین از تولید انبوه رانا با گیربکس AMT6 از دی ماه امسال خبر داد و گفت: مزیت اصلی این نوع گیربکس پایین بودن قیمت تولید به دلیل تامین منابع و در نتیجه کاهش نرخ ارز است.
عظیمی با اشاره به اینکه محصول تارا Youth با موتور قدرتمند EFP-TC نیز تا بهمن ماه سال جاری به تولید انبوه می رسد، افزود: این محصول به یکی از قدرتمندترین سدان های داخلی تبدیل می شود و می تواند رقیب مهمی برای محصولات مشابه وارداتی باشد. . ماشین ها
مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید انبوه ری در آبان ماه انجام می شود و این خودرو از آذرماه امسال تحویل مشتریان می شود.
به گزارش خبرگزاری اکوپرس؛ علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: بنزین ررا در آبان ماه به تولید انبوه می رسد و با آغاز تحویل در آذرماه، تعهدات انجام شده تا پایان سال به دست مشتریان می رسد.
وی با تاکید بر اینکه طراحی و تولید کراس اوور رایرا انقلابی در صنعت خوردو محسوب می شود، افزود: قطعا ایران خودرو با تولید این محصول باکیفیت و مدرن توانایی رقابت با خارجی ها را دارد. خودرو و جایگاه بسیار خوبی را در بازار این نوع خودروها به خود اختصاص داده است.»
عظیمی با اشاره به راهبرد و رویکردهای وزارت دفاع برای کاهش مصرف سوخت، گفت: در حال حاضر اولویت ایران خودرو طراحی و عرضه تارا هیبریدی است، زیرا این نوع خودروها نیاز به ایجاد زیرساخت ندارند و در حال حاضر اولویت ایران خودرو طراحی و عرضه خودروهای هیبریدی است. ایران خودرو در حال تکمیل طراحی و نمونه سازی تارا هیبریدی است و تا ابتدای زمستان امسال نمونه های اولیه این محصول برای تست سازگاری با شرایط اقلیمی ایران در جاده های کشور قرار می گیرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو افزود: پس از برنامه ریزی، مراحل صنعتی سازی تارا هیبریدی از ابتدای سال آینده آغاز و پس از مراحل تجاری سازی، در پاییز سال آینده وارد بازار می شود که مصرف سوخت را کاهش می دهد. 35 تا 40 درصد بدون نیاز به زیرساخت.
عظیمی از توسعه و نصب اولین موتور بنزینی توربوشارژ داخلی بر روی محصول سورن خبر داد و گفت: این محصول حتی در خودروی دانا نیز قابل استفاده است که هنوز نسخه بنزینی آن ارائه نشده است.
وی همچنین از تولید انبوه رانا با گیربکس AMT6 از دی ماه امسال خبر داد و گفت: مزیت اصلی این نوع گیربکس پایین بودن قیمت تولید به دلیل تامین منابع و در نتیجه کاهش نرخ ارز است.
عظیمی با اشاره به اینکه محصول تارا Youth با موتور قدرتمند EFP-TC نیز تا بهمن ماه سال جاری به تولید انبوه می رسد، افزود: این محصول به یکی از قدرتمندترین سدان های داخلی تبدیل می شود و می تواند رقیب مهمی برای محصولات مشابه وارداتی باشد. . ماشین ها