به گزارش ای بی اس نیوز، علیرضا جمال زاده، رئیس دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: توسعه و پیشرفت روزافزون فناوری به ویژه در حوزه دیجیتال و اینترنت، علاوه بر ایجاد، وضعیت کسب و کار، رونق اینترنت را تغییر داده است. کسب و کارهای جدید تسریع یافته است و ادغام عواملی مانند ارتباط با مشتریان، شناخت بازار هدف فروش، شناخت فعالیت های رقبا و سهولت در انجام کسب و کارهای کوچک و بزرگ که عملکرد بهینه آنها مستلزم داشتن مهارت نیروی انسانی با مهارت های مطلوب است. .
دبیر شورای برنامه ریزی درسی علمی کاربردی و آموزشی افزود: این دوره یکی از پرتقاضاترین رشته هاست و تمامی مطالب آن بر اساس آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارتباطات و به دلیل زحمتکشان تدوین شده است. بازار و نیازهای جامعه امروزی، جذابیت خاصی برای اشتغال دارد.
برای اولین بار دوره دیجیتال فنی-تجاری بازاریابی در بستر فناوری های نوین در دانشگاه علمی کاربردی برگزار می شود.
دبیر شورای برنامه ریزی علمی کاربردی برنامه های آموزش و پرورش بر لزوم ایجاد چنین رشته هایی در قالب نظام آموزش علمی کاربردی تاکید کرد و تاکید کرد: فارغ التحصیلان این رشته دارای مهارت ها و توانایی هایی مانند بازاریابی ویدئویی، بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی هستند. SEO/SEM). بازاریابی شبکه های اجتماعی، درک و احترام به قوانین کپی رایت، کار با CMS و خودکارسازی فرآیند بازاریابی.
انتهای پیام
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمال زاده گفت: فارغ التحصیلان این رشته می توانند مشاغلی مانند اپراتور تجارت دیجیتال، اپراتور سئو و اپراتور ارزیابی داده های کسب و کار را کسب کنند.
ناظر دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: آموزش ضمن خدمت این دوره نیز شامل 512 ساعت آموزش عملی در محیط کار واقعی با اساتید مجرب در این زمینه خواهد بود. کار در قالب کارآموزی و کارآموزی 1 و 2.
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز