دیلی مارکت در قالب کمپین سالگرد این فروشگاه برای کاربران اسنپ مارکت موفق به ثبت 25000 سفارش آنلاین در یک روز شد. در این کمپین که در روزهای 14 و 14 تیرماه به طور همزمان در تهران و 14 شهر بزرگ کشور برگزار شد، کاربران اسنپ سوپرمارکت توانستند با پیشنهاداتی مانند تخفیف سبد خرید و ارسال رایگان، از فروشگاه های دلی مارکت خرید کنند سفارش آنلاین ثبت شد و از این فروشگاه روزانه نقل مکان کردند.
دیلی مارکت یکی از فروشگاه های زنجیره ای فعال در سوپرمارکت اسنپ است که با تنوع محصولات، قیمت مناسب و دسترسی آسان در یکی از بزرگترین زنجیره های عرضه توانسته است مشتریان زیادی را در این پلتفرم جذب کند.
حمید نوری، یکی از بنیانگذاران زنجیره دیلی مارکت با اشاره به نتایج این کمپین گفت: اسنپ یکی از تاثیرگذارترین زیرساخت های خدماتی کشور است که هدف آن رفاه شهروندان ایرانی است. کاربران همکاری صحیح بین دیلی مارکت و سوپرمارکت اسنپ، زنجیره تامین را برای ارائه کیفیت بهتر و خدمات بهتر آزاد خواهد کرد.
کامران روستا، مدیرعامل اسنپ اکسپرس به نتایج و دستاوردهای همکاری با فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها در سوپرمارکت اسنپ اشاره می کند و می گوید: تجربه ما در همکاری با فروشگاه هایی مانند دیلی مارکت نشان داده است که استفاده از قابلیت های فروش آنلاین در کنار تعامل و همکاری برای ایجاد مقیاس می تواند منجر به نتایج رضایت بخشی برای هر دو طرف همکاری شود. شاهد رشد چند سطحی بوده اند.
آمارهای منتشر شده توسط سوپرمارکت اسنپ از فعالیت فروشگاه های همکار در سال 1402 نیز به خوبی نشان می دهد که استفاده از پتانسیل موجود در فضای فروش آنلاین می تواند نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد، از جمله فروش سالانه به چند ده میلیارد تومان حتی برای فروشگاه های کوچک داخلی و رشد چند وجهی در جذب مشتریان بالقوه. به عنوان مثال در همین گزارش، یک سوپرمارکت محلی در تهران در سال 1402 به فروش سالانه چهل و دو میلیارد تومان رسید و یک فروشگاه در اصفهان شاهد افزایش 15 برابری تعداد سفارش بود.
سامان ابطحی، معاون بازاریابی سوپرمارکت اسنپ با اشاره به آمار این گزارش می گوید: دعوت از سوپرمارکت ها و برندهای کالاهای مصرفی سریع السیر برای پیوستن به چرخه سریع تغییر در دنیای دیجیتال و انطباق با فناوری مهم ترین پیام است. ما می خواهیم به همه ذینفعان ارائه دهیم.
در سال جدید، ما تمرکز اصلی خود را بر رشد مهم ترین شرکای تجاری خود که سوپرمارکت ها و تامین کنندگان FMCG هستند، قرار داده ایم و مصمم هستیم که از قابلیت های بالقوه به بهترین شکل با شرکای تجاری خود استفاده کنیم و بیشترین رشد را تجربه کنیم. با یکدیگر.”
منبع خبر: https://digiato.com/iran-technology-news/daily-market-snapp-record
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز