به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز به نقل از راشاتودی، الکساندر گوور، مالک فست فودهای زنجیره ای «وکوسنو ای توچکا» که پس از تصمیم مک دونالد برای خروج از بازار روسیه مسئولیت این رستوران ها را بر عهده گرفت، در اطلاعیه ای از این شرکت خبر داد. بهتر از صاحب اصلی کار کرد
به گفته Gower که برنامه هایی برای افتتاح 50 شعبه دیگر تا پایان سال جاری و گسترش زنجیره را فاش کرد، Vkusno i Tochka که تقریباً به معنای “فقط خوشمزه” ترجمه می شود، سال گذشته بیش از 500 میلیون بازدید کننده داشت. شهرهای دورافتاده ای که برای برندهای فست فود آمریکایی دور از دسترس بودند.
گوور در یک کنفرانس مطبوعاتی که به اولین سالگرد تغییر نام زنجیره ای فست فود اختصاص داشت، گفت: تا پایان ماه مه 2023، سهم ما در میان سه بازیگر برتر فست فود به 58 درصد رسید.
وی افزود: این بالاتر از بهترین عملکرد شرکت قبل از ما (مک دونالد) و کل سهم دو رقیب اصلی ما (برگر کینگ و کی اف سی) است.
به گفته تاجر، نتایج چشمگیر به لطف تغییر ساختار سریع منو و خدمات کلیدی این رستوران های زنجیره ای به دست آمد.
غول فست فود آمریکایی مک دونالد در مارس 2022 به دلیل فشارهای شدید بین المللی پس از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین تصمیم گرفت روسیه را ترک کند.
در ژوئن 2022، تمام فروشگاه های مک دونالد به الکساندر گوور، دارنده فعلی شرکت فروخته شد که نام آن را به طور کامل تغییر داد.
در طول سال گذشته، شرکت “Vokosno e Tuchka” نام بیش از 860 رستوران در سراسر کشور را تغییر داده است. این شرکت ادعا می کند که روزانه حدود 1.8 میلیون مشتری ترافیک دارد.
absnews