بریتانیا اعلام کرده است که پلتفرمها و سرویسهای رسانههای اجتماعی مانند سرویس Google Ads آلفابت را مجبور میکند تا به تبلیغات جعلی، از جمله کمپینهای افراد مشهور جعلی پایان دهد و اقدامات سختتری برای جلوگیری از دسترسی کودکان به تبلیغات بزرگسالان انجام دهد.
به گزارش ای بی اس نیوز، اداره فرهنگ، رسانه و ورزش بریتانیا در بیانیه ای اعلام کرد: مردم اغلب با کمپین های جعلی سلبریتی ها برای کلاهبرداری های مالی، تبلیغاتی که مشروع به نظر می رسند اما حاوی بدافزارهای مخفی هستند و تبلیغات محصولات ممنوعه طبق قوانین بریتانیا مانند سلاح، دارو، محصولات مد تقلبی و بلیط های تقلبی مواجه می شوند. مجموعه ای از اقدامات قانونی و سایر اقدامات با خطرات جدی مرتبط با تبلیغات آنلاین مقابله خواهد کرد.
قوانین جدید مسئولیت بیشتری را برعهده زنجیره تامین پیچیده تبلیغات دیجیتال، از پلتفرمهای اصلی گرفته تا صاحبان وبسایت، واسطههای فناوری تبلیغات و تأثیرگذاران قرار میدهد. این اقدامات زنجیره تامین فناوری تبلیغات را هدف قرار می دهد و مکمل لایحه ایمنی آنلاین است که با تبلیغات جعلی در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو مقابله می کند.
طبق گزارش بلومبرگ، بر اساس آنچه دولت بریتانیا طرح تبلیغات آنلاین نامیده است، مقامات اکنون در مورد جزئیات قوانین بالقوه، از جمله تنظیم کننده ای که برای نظارت بر قوانین جدید توصیه می کند، مشورت خواهند کرد.
انتهای پیام