گلدن توضیح داد که این شرکت به آرامی قیمت محصولات خود را افزایش داده است و در سال 2023 به افزایش قیمت ها ادامه خواهد داد، اگرچه افزایش قیمت ها هنوز با تورم فعلی عقب است، اما تلاش می کند هر کاری را که فکر می کنیم مصرف کنندگان تحمل کنند تا قیمت ها را افزایش دهند انجام دهد، اما ما احساس می کنیم آن را تحت فشار داریم. کنترل. ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که به رشد خود ادامه می دهیم و قیمت های خود را بیش از حد گران نمی کنیم. علاوه بر این، این شرکت همچنین گفت که با موجودی بالاتری مواجه است که ممکن است نیاز به تخفیف داشته باشد.
بازار خانگی پوما در اروپا همچنان بهترین قلمرو این برند آلمانی بود و فروش آن با افزایش 18.5 درصدی ارزی به 971.7 میلیون یورو در سه ماهه سوم رسید.
در حالی که رقبایی مانند نایک و آدیداس از مبارزات خود در هفته های اخیر صحبت کرده اند، برند آلمانی پوشاک ورزشی پوما همچنان به رکوردشکنی خود ادامه داده است. در بازه زمانی جولای تا سپتامبر، فروش پوما 16.9 درصد افزایش یافت و به 2.35 میلیارد یورو رسید. سومین شرکت بزرگ پوشاک ورزشی جهان، علیرغم مشکلات موجود در بازار چین، در قلمرو آسیا و اقیانوسیه خود به رشد بازگشته است. این بدان معناست که کل فروش پوما در سال جاری 6.27 میلیارد یورو بوده که نشان دهنده رشد 18.2 درصدی است.
مدیرعامل این تولیدکننده لباس ورزشی آلمانی میگوید پوما با افزایش قیمتها تا حدودی از تورم عقب مانده است و قیمتها در سطح محلی به جای جهانی در حال افزایش است.
به گزارش ای بی اس نیوز، بیورن گلدن افزود: انتظار نمی رود پوما در سه ماهه چهارم امسال وضعیت خوبی داشته باشد، اگرچه این شرکت نشان داد که درآمد سه ماهه سوم قبل از بهره و مالیات 12.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
انتهای پیام
رئیس پوما در بیانیه ای گفت: «سه ماهه سوم، با وجود تمام عدم قطعیت های جهانی، بهترین فصل در تاریخ پوما بود. تحلیلگران بازار گفتند که نتایج بهتر از حد انتظار بود و این دومین بار بود که پوما مرز 2 میلیارد یورو را شکست، اولین بار در تابستان امسال.
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز