به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ای بی اس نیوز ، این خودروی گران قیمت گران ترین کلاس جی وارداتی به ایران است که قیمت پایه این خودرو بیش از 550 هزار دلار است و یکی از خودروهای در تیراژ محدود یا تولید محدود به شمار می رود. کشور جهان
این خودرو توسط تیونر برابوس تیونینگ شده و به همین دلیل از نظر فنی و ظاهری تفاوت های بیشتری با سایر مدل های پیکاپ کلاس G دارد. فضای داخلی کابین تماما از چرم نارنجی رنگ ساخته شده است. سیستم اگزوز نیز توسط برابوس با کنترل صدا از داخل کابین ساخته شده است. وزن این SUV غول پیکر 3690 کیلوگرم است.
این خودرو به طور موقت از امارات وارد ایران شده و مجهز به موتور 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو است که 800 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
شتاب 0 تا 100 این خودرو 4.8 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر در ساعت است. میانگین مصرف سوخت با این موتور 14.5 لیتر در 100 کیلومتر است.
از ویژگی های این خودرو نسبت به نسخه های استاندارد G63 می توان به دنده جدید و رینگ ها و لاستیک های 22 اینچی اشاره کرد. رینگ های این ماشین برابوس مونوبلوک اچ دی و لاستیک های آن پیرلی است.
absnews
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ای بی اس نیوز ، این خودروی گران قیمت گران ترین کلاس جی وارداتی به ایران است که قیمت پایه این خودرو بیش از 550 هزار دلار است و یکی از خودروهای در تیراژ محدود یا تولید محدود به شمار می رود. کشور جهان
این خودرو توسط تیونر برابوس تیونینگ شده و به همین دلیل از نظر فنی و ظاهری تفاوت های بیشتری با سایر مدل های پیکاپ کلاس G دارد. فضای داخلی کابین تماما از چرم نارنجی رنگ ساخته شده است. سیستم اگزوز نیز توسط برابوس با کنترل صدا از داخل کابین ساخته شده است. وزن این SUV غول پیکر 3690 کیلوگرم است.
این خودرو به طور موقت از امارات وارد ایران شده و مجهز به موتور 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو است که 800 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
شتاب 0 تا 100 این خودرو 4.8 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر در ساعت است. میانگین مصرف سوخت با این موتور 14.5 لیتر در 100 کیلومتر است.
از ویژگی های این خودرو نسبت به نسخه های استاندارد G63 می توان به دنده جدید و رینگ ها و لاستیک های 22 اینچی اشاره کرد. رینگ های این ماشین برابوس مونوبلوک اچ دی و لاستیک های آن پیرلی است.
absnews