مسئول نوسازی ناوگان خودرو و اسقاط خودروهای فرسوده از تجمع حدود 40 هزار خودروی فرسوده در اسقاط های کشور خبر داد.
وی افزود: روند رو به رشد و جذابیت ایجاد شده در بازار اسقاط خودرو، مراکزی را که در سال های اخیر راکد و غیر فعال بوده و یا تمایلی به همکاری نداشتند، دوباره فعال شده و سرمایه گذاری ها در این حوزه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. .
سالاریه ریسک سرمایه گذاری در این بازار را برشمرد و ادامه داد: بازیگران این صنعت باید به گونه ای وارد بازار شوند که حضورشان مستمر و سودآور باشد زیرا افرادی که برای سود موقت وارد این بازار می شوند معمولا ضرر می کنند.
مسئول نوسازی ناوگان خودرو و امحای خودروهای فرسوده از تدوین آیین نامه ای با مشارکت انجمن و نهادهای مرتبط در این حوزه خبر داد و گفت: این آیین نامه پس از تکمیل به شورای دولت ارسال می شود. تایید
وی حجم 60 میلیونی بازار اسقاط خودروهای فرسوده را برشمرد و گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده طی 6 ماهه نخست امسال حدود 30 هزار میلیارد تومان از طریق سرمایه گذاری و گردش مالی به این بازار جذب شد که با تلاش هر کدام قابل افزایش است. فعال
رئیس نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تصریح اینکه مسئولان این ستاد در اسقاط خودروهای فرسوده فعالیت می کنند. وی بیان کرد: هرچه تعداد خودروهای فرسوده بازنشسته شود، می توانیم به هدف برنامه هفتم حتی اسقاط 500 هزار خودرو در سال اول اجرای آن برسیم. اگرچه این رقم ایده آلی است، اما هدف ما این است که بتوانیم با اسقاط 300000 خودرو از سقف 2013 فراتر برویم.
سالاریه با بیان اینکه پیگیری این مسیر مستلزم همکاری مستمر است، گفت: خودروسازان را موظف به ارائه گواهی اسقاط کرده ایم تا به جای پرداخت نقدی عوارض، گواهی اسقاط صادر کنند. پس از این نقش و همکاری اعضای انجمن صنفی خودروهای فرسوده کشور، تقاضای تولید گواهی اسقاط کافی و تایید موارد تولید، سرمایه گذاری، پذیرش و تایید اصالت است تا بتوانیم 40 هزار خودروی فرسوده انباشته کنیم. در مراکز سقط جنین را که عدد کمی نیست، اگر کمتر نکنیم، به حداقل 50 درصد برسانیم.
وی افزود: با کاهش انباشت خودروهای اسقاط دست ما بازتر است و میتوانیم شرکتهای خودروسازی را به مرحلهای برسانیم که صددرصد عوارض را در قالب گواهی اسقاط پرداخت کنند و این یک موقعیت و یک فرصت است. ” “.
مسئول نوسازی ناوگان خودرو و اسقاط خودروهای فرسوده از تجمع حدود 40 هزار خودروی فرسوده در اسقاط های کشور خبر داد.
وی افزود: روند رو به رشد و جذابیت ایجاد شده در بازار اسقاط خودرو، مراکزی را که در سال های اخیر راکد و غیر فعال بوده و یا تمایلی به همکاری نداشتند، دوباره فعال شده و سرمایه گذاری ها در این حوزه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. .
سالاریه ریسک سرمایه گذاری در این بازار را برشمرد و ادامه داد: بازیگران این صنعت باید به گونه ای وارد بازار شوند که حضورشان مستمر و سودآور باشد زیرا افرادی که برای سود موقت وارد این بازار می شوند معمولا ضرر می کنند.
مسئول نوسازی ناوگان خودرو و امحای خودروهای فرسوده از تدوین آیین نامه ای با مشارکت انجمن و نهادهای مرتبط در این حوزه خبر داد و گفت: این آیین نامه پس از تکمیل به شورای دولت ارسال می شود. تایید
وی حجم 60 میلیونی بازار اسقاط خودروهای فرسوده را برشمرد و گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده طی 6 ماهه نخست امسال حدود 30 هزار میلیارد تومان از طریق سرمایه گذاری و گردش مالی به این بازار جذب شد که با تلاش هر کدام قابل افزایش است. فعال
رئیس نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تصریح اینکه مسئولان این ستاد در اسقاط خودروهای فرسوده فعالیت می کنند. وی بیان کرد: هرچه تعداد خودروهای فرسوده بازنشسته شود، می توانیم به هدف برنامه هفتم حتی اسقاط 500 هزار خودرو در سال اول اجرای آن برسیم. اگرچه این رقم ایده آلی است، اما هدف ما این است که بتوانیم با اسقاط 300000 خودرو از سقف 2013 فراتر برویم.
سالاریه با بیان اینکه پیگیری این مسیر مستلزم همکاری مستمر است، گفت: خودروسازان را موظف به ارائه گواهی اسقاط کرده ایم تا به جای پرداخت نقدی عوارض، گواهی اسقاط صادر کنند. پس از این نقش و همکاری اعضای انجمن صنفی خودروهای فرسوده کشور، تقاضای تولید گواهی اسقاط کافی و تایید موارد تولید، سرمایه گذاری، پذیرش و تایید اصالت است تا بتوانیم 40 هزار خودروی فرسوده انباشته کنیم. در مراکز سقط جنین را که عدد کمی نیست، اگر کمتر نکنیم، به حداقل 50 درصد برسانیم.
وی افزود: با کاهش انباشت خودروهای اسقاط دست ما بازتر است و میتوانیم شرکتهای خودروسازی را به مرحلهای برسانیم که صددرصد عوارض را در قالب گواهی اسقاط پرداخت کنند و این یک موقعیت و یک فرصت است. ” “.