شنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۴

اعتباربخشی و ارتقای کیفی برنامه تربیت معلم / توانمندسازی و پویایی مدارس در راستای سند تحول بنیادین • رکنا

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نشست مشترک اعضای شورای معاونین وزیر و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور با حضور مدیران استانی و شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد. معاونان وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه 6 مهر 1402 در اردوگاه بازداشت شدند.بهنار تهران در بازداشت است.

در این جلسه وزیر آموزش و پرورش در شورای معاونین استاندار و استانداران با محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: رمز پیروزی ملت ها ایستادگی است. و در مقابل ظلم و ستم که باعث سربلندی و سربلندی آنان است، استقامت کنند.

صحرایی ادامه می دهد: کشورهای متخاصم با ایجاد شرایط ناامنی و بحران، کشورها را در زندگی روزمره خود دچار مشکل کرده اند تا جایی که نمی توانند آینده ای را برای خود متصور شوند.

وزیر آموزش و پرورش سپس گفت: وظیفه و رسالت ما همان نقطه برنامه ریزی و عملیاتی آنهاست، یعنی تشکیل نسلی مؤثر، انقلابی و حق طلب.

وی افزود: پیام جلسه امروز توانمندسازی و پویایی مدارس برای دستیابی به چشم انداز سند تحول بنیادین است.

صحرایی با اشاره به اهمیت فراوان نظام آموزشی و گستردگی آن، واژه سازمان یادگیرنده را رسالت مهم امروز این نظام دانست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سازمان یادگیرنده یعنی سازمانی با قابلیت، رقابت پذیری و پویایی سازمانی. اولین عنصر سازمان یادگیرنده را طرحواره های ذهنی تشکیل می دهند. به طوری که درک ما از مسائل اجتماعی به روز شود.

صحرایی با تاکید بر اعتبارسنجی و ارتقای کیفی برنامه های تربیت معلم گفت: ظرفیت معلمان و ارتقای مهارت های فردی آنان یکی از عناصر مهمی است که رسالت حیاتی ما را تشکیل می دهد.

در ادامه جلسه اعضا به بررسی رده های مدارس مطابق با سند پایه تحویل پرداختند.

اخبار خبرگزاری رکنا

درباره محمدصادق مجدی

پیشنهاد ما به شما

تولید کننده میز تحریر و میز کامپیوتر چوبی

تولید کننده میز تحریر و میز کامپیوتر چوبی

میز تحریر چوبی و میز کامپیوتر چوبی؛ قلب تپنده هر فضای کاری و آموزشی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *