شرکت هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه ای ضمن تشریح دلایل تاخیر چند پرواز این شرکت از مسافران عذرخواهی کرده است.
به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: روز 9 اردیبهشت، پرواز شماره 851 زاهدان – تهران شرکت هواپیمایی AP-APP در اوایل پرواز با مشکل فنی مواجه شد و از باند به اپرون منتقل شد. پس از بررسی های انجام شده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی برطرف شد و وی صبح یکشنبه عازم تهران شد.
روز یکشنبه 10 اردیبهشت پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام شد و پروازهای تهران – یزد 862 و یزد – مشهد 619 بدون تاخیر و در نهایت به سلامت انجام شد. اما در ادامه برنامه پروازی این هواپیما، پرواز 618 مشهد – یزد با مشکل فنی مواجه شد که به دلیل زمان بر بودن مصوبه، پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران به تاخیر افتاد. از مشکل . از این رو مسافران پرواز مشهد به یزد به ترمینال و سپس هتل و مسافران یزد به تهران به ترمینال هدایت و ملاقات کردند.
این پروازها صبح روز دوشنبه پس از برنامه ریزی و تعویض هواپیما انجام شد.
در پایان این اطلاعیه همچنین آمده است: شرکت هواپیمایی آسمان ضمن پوزش از تمامی مسافران عزیز این پروازها بابت تاخیر پیش آمده به اطلاع می رساند مهمترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و ایمنی پروازها می باشد. .
انتهای پیام