12:33 – 02 مهر 1403
علی رضا شاه میرزایی معاون امنیتی وزیر کشور در نشست خبری خود که صبح امروز ۲ مهر برگزار شد، درباره برند کالا گفت: امروز در کشور برندهایی با نام ایرانی در حال تبلیغ هستند اما به نظر می رسد این برندها ایرانی هستند. منشاء منشاء خارجی.
وی فضای برند در کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از دلایل تورم انتظارات تورمی است. هنگامی که صاحبان مشاغل روی برندسازی سرمایه گذاری می کنند، از رسانه ها حمایت و کمک انتظار دارند. همکاری بین برندها و رسانه ها بسیار مهم است. وقتی رسانه ها فضای فکری و فرهنگی پیرامون کسب و کار را برای عموم خوب جلوه می دهند، تصویر مثبتی ایجاد می کنند که بر انتظارات تورمی تأثیر می گذارد.
معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه سازمان مدیریت صنعتی شاخص خود را بر اساس ارزیابی برند تعیین می کند، گفت: هدف این برند این است که تعداد بیشتری از مردم از آن آگاهی داشته باشند و تصویر خوبی از آن داشته باشند و در اینجا نقش رسانه ها بسیار زیاد است. اگر بتوان از فضای رسانه ای برای پرسیدن نظرات مردم در مورد برندها استفاده کرد، می توان با فرهنگ سازی برندسازی در کشور کمک کرد.
قائم مقام وزیر صامت گفت: صنعت تبلیغات کشور بسیار فراتر رفته است و امروز باید برای برند ملی کشور ارزش و هزینه قائل شد و علاوه بر تولید باید به موضوعاتی مانند برندسازی نیز توجه کرد و مشکلات امروز را با جدید حل کرد. روش ها.”
وی تصریح کرد: در برندهای داخلی در حوزه تلفن همراه ضعیف هستیم و طبق قانون کالاهای وارداتی باید استاندارد داشته باشند و هرگونه تجهیزات الکترونیکی که وارد کشور می شود باید مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی گفت: اگر کالایی فاقد شناسه کالا باشد، واردکنندگان می توانند بر اساس طبقه بندی محصولات را وارد کنند و میزان واردات بستگی به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول دارد.
خبرنگار: ردا زارعی