حکم اتحادیه اروپا ممکن است مقدار دادههایی را که متا میتواند برای فروش تبلیغات شخصیشده به آن دسترسی داشته باشد، محدود کند.
انتهای پیام
وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تنظیم کننده های اتحادیه اروپا اعلام کرده اند که برنامه های فیس بوک و اینستاگرام گروه متا پلتفرم نباید بدون رضایت آنها تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس فعالیت دیجیتالی کاربران را نمایش دهند.
بر اساس گزارش رویترز، این منبع آگاه گفت: کمیسیون حفاظت از داده های اروپا که تنظیم کننده حریم خصوصی اتحادیه اروپا است، یک ماه مهلت داده است تا تنظیم کننده حریم خصوصی ایرلند تصمیم نهایی را صادر کند. تصمیم این تنظیم کننده احتمالاً شامل جریمه های سنگین خواهد بود.
به گزارش ای بی اس نیوز، یک منبع آگاه به رویترز گفت: بر اساس تصمیم محرمانه سازمان دیده بان حریم خصوصی اتحادیه اروپا، متا نمی تواند تبلیغاتی را بر اساس داده های شخصی نمایش دهد و باید رضایت کاربران را برای این سهام جلب کند.